آشنایی با بهترین سواحل لنکاوی

به گزارش مجله جگوار، لنکاوی بخشی از گروه جزایری است که نزدیک به 100 عدد می باشند. لنکاوی بزرگترین مجمع الجزایر مالزی بوده و اغلب به عنوان جواهر کده (Kedah) شناخته می گردد. این جزایر در دریای آندامان (Andaman) و در سواحل شمال غربی در مرز مالزی با تایلند قرار گرفته اند. اگرچه لنکاوی نسبتا جزیره ای بزرگ و مقصدی محبوب برای توریست ها می باشد اما قسمت های زیادی از آن هنوز نسبتا توسعه نیافته باقی مانده اند. این موضوع را به ویژه می توان در بخش های شمالی جزیره که از فرودگاه و مناطق محبوب گردشگری دور می باشد مشاهده نمود. جزیره لنکاوی پر از سواحل شگفت انگیز با منظره های زیبا می باشد که تقریبا همه آن ها دارای شن و ماسه های تمیز و سفید، کوه های پوشیده از جنگل در پس زمینه و دریای آبی درخشان است. علاوه بر این یکی از بهترین سواحل لنکاوی وجود داشته که شن و ماسه مشکی در آن موجود می باشد. بسیاری از جاذبه های تاریخی، طبیعی و فرهنگی وجود داشته که بسیاری از آن ها در مرکز قرار دارند. در این مطلب قصد داریم تا بهترین سواحل لنکاوی را معرفی نماییم پس با خبرنگاران همراه شوید.

آشنایی با بهترین سواحل لنکاوی

ساحل شن های سیاه | Black Sand Beach

ساحل شن های سیاه یکی از بهترین سواحل در تور لنکاوی بوده که در بخش های شمالی و مرکزی جزیره واقع شده است. این یکی از مکان های نادر در طبیعت می باشد. غیر از این شما نمی توانید هر جایی شن و ماسه های سیاه را ببینید. با توجه به اینکه این سواحل از بخش های جنوبی جزیره فاصله دارد بنابراین شلوغی آن ها کمتر بوده و محلی فوق العاده برای کسانی است که می خواهند از طبیعت لذت ببرند. شایعات بسیاری در خصوص این شن و ماسه های سیاه وجود دارند. گفته می گردد این ماسه های سیاه در اثر از بین رفتن افراد نفرین شده توسط پری دریایی ایجاد شده و یا اینکه گذازه های آتش سوزی وجنگل زدایی کف دریا هستند که از 200 سال پیش ایجاد شده اند. در هر صورت یکی از بهترین سواحل لنکاوی که ساحل ماسه های سیاه می باشد، شاید کمی دور بوده اما ارزش دیدن آن را دارد.

پانتای کنانگ | Pantai Cenang

برای به دست آوردن ترکیب جالبی از زیبایی، راحتی و گزینه های بیشتر می توانید یکی از بهترین سواحل لنکاوی را انتخاب نمایید. این ناحیه به گشت و گذارها و رستوران های خود و همچنین به جذب گردشگران و اقامت های فوق العاده در این منطقه مشهور می باشد. پانتای کنانگ در حدود 10 دقیقه با فرودگاه فاصله داشته و به خصوص در زمانی که کودکی همراه شما در سفر است بسیار محبوب می باشد. شهرت پانتای کنانگ به نزدیکی آن به دنیا زیر آب می باشد. برخلاف بخشی از بهترین سواحل لنکاوی که خصوصی می باشد، پانتای کنانگ تعداد زیادی از بازدیدنمایندگان از سراسر دنیا را در خود جای داده است. در چند سال گذشته این سواحل شاهد افزایش تعداد نمایش های موسیقی و فرهنگی بوده است.

ساحل تانجونگ رو | Tanjung Rhu

ساحل تانجونگ در ساحل شمالی جزیره قرار گرفته و یکی از مشهورترین و بهترین سواحل لنکاوی است. عمده شهرت این ساحل به خاطر صخره ها و سنگ های برج مانندش است که تا کیلومترها از دل آب بیرون آمده اند. این ساحل محل قرارگیری بعضی از قدیمی ترین مناطق و تفریجگاه های ساحلی است که از این میان، تفرجگاه ساحلی تانجونگ رو بی شک مشهورترین آن ها به شمار می رود. اگر مستقیما از فرودگاه می خواهید به این ساحل بیایید، در طول جهت متوجه می شوید که در حال نزدیک شدن به منطقه ای غیرتوسعه یافته و بکر هستید که با جنگل های انبوه و کوهستان ها احاطه شده اند. ساحل تانجونگ رو اگرچ ساحلی بسیار زیبا و رویایی است، اما خیلی توریستی نیست و ممکن است به عنوان یک گردشگر خارجی خیلی احساس راحتی نداشته باشید. اگر این طور است، نگران نباشید، چون لنکاوی سواحل بسیار زیادی دارد که هرکدام از یک جنبه یا ابعاد شاخص و متمایز هستند.

پانتای کوک | Pantai Kok

یکی دیگر از بهترین سواحل لنکاوی ساحلی زیبا و آرام به نام پانتای کوک است. این ساحل در شمال غربی فرودگاه لنکاوی قرار گرفته، که دقیقا سمت مخالفِ مناطق توریستی و پرازدحام است. این عوامل باعث شده تا این ساحل خیلی مجهز و مدرن نباشد و تنها چند منطقه ساحلی، رستوران محلی و کافه داشته باشد. اما دقیقا به همین خاطر این ساحل یکی از تمیزترین و خلوت ترین و بکرترین سواحل لنکاوی است و به خاطر آب زلال و شفاف، شن های ماسه ای سفید و نقره ای و آرامش فوق العاده ای دارد. این ساحل در مقایسه با سایر سواحل لنکاوی بسیار آرام و غیرتوریستی است و برای کسانی که به دنبال لذت بردن از آرامش و طبیعت بکر و آرام هستند انتخابی عالی و رویایی است. برای کسانی که در هتل اقامت می نمایند البته تفریحات و جذابیت های بیشتری وجود دارد. از جمله این تفریحات ساحلی می توان به تله کابین لنکاوی و آبشارهای telega tujuh اشاره نمود که انتخابی رویایی برای عاشقان طبیعت و طبیعت گردی است.

پانتای تنگا | Pantai Tengah

پانتای تنگا در سواحل جنوب غربی منطقه گردشگری لنکاوی قرار گرفته و یکی از بهترین سواحل لنکاوی بوده که به وسیله مختلف محیطی شاد را ایجاد می کند. این یک مقصد محبوب برای اکثر بازدیدنمایندگان از جزیره می باشد. این ساحل زیبای لنکاوی به سواحل پانتای کنانگ متصل بوده و از نظر مالزیایی ها بسیار مورد توجه می باشد. این توجه به دلیل چشم اندازی بی نظیر است که کوه ها را در غروب خورشید می توان مشاهده کرد. پانتای تنگا که از جمله بهترین سواحل لنکاوی می باشد به خصوص برای افرادی که قصد دارند از زمان و هزینه خود بهترین استفاده را نمایند مفید می باشد. با وجود اینکه این ساحل به شهر اصلی نزدیک می باشد اما هنوز هم می توانید بخش هایی از ساحل را پیدا کنید که پر جمعیت نباشد. قایقرانی و جت اسکی از جمله فعالیت های محبوب این ساحل می باشد.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 136

به "آشنایی با بهترین سواحل لنکاوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین سواحل لنکاوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید