یک جفت کفش به قیمت یک ماشین، دو و نیم میلیارد تومان به خاطر یک نام!، عکس

به گزارش مجله جگوار، دیجیاتو نوشت: یک جفت کفش کتانی سفارشی Omega Sports اپل که به اواسط دهه 1990 مربوط می گردد، هم اکنون با قیمتی به میزان یک خودروی برقی برای خرید در دسترس است.

یک جفت کفش به قیمت یک ماشین، دو و نیم میلیارد تومان به خاطر یک نام!، عکس

تا به امروز در گزارش های مختلفی به بعضی محصولات کمیاب اپل اشاره شده و حالا یک جفت کفش ورزشی برای خرید آنلاین در دسترس قرار گرفته است. کفش کتانی اپل که هم اکنون به وسیله ساتبیز (Sothebys)، از بزرگ ترین حراجی های آثار هنری، جواهر و کلکسیونی در دنیا به فروش می رسد، دارای رویه و زیره سفید است. بعلاوه لوگوی امضاشده اپل به شکل کلاسیک خود در کناره و زبانه آن دیده می گردد.

قیمت و سایر مشخصه های کفش اپل

در وب سایت این شرکت حراجی گفته شده که فقط یک نمونه در میزان 10.5 موجود است که ظاهراً با قیمت 50 هزار دلار (حدود 2 میلیارد و 500 میلیون تومان) فروخته می گردد. بعلاوه محصول به عنوان یک کفش نو دسته بندی شده و تا به امروز هرگز در دسترس عموم مردم قرار نداشته است.

در توضیحات محصول نوشته شده: این کفش های ورزشی فوق العاده کمیاب که به طور سفارشی برای کارمندان اپل ساخته شده اند، یک بار در اواسط دهه 90 در کنفرانس ملی فروش اهدا شده بودند. بیش از 22 هزار مصرف کننده اپل در سال 1985 لباس و لوازم جانبی های این برند را خریداری نموده اند که تعهد آن بر تمام دسته بندی ها را نشان می دهد.

در مارس سال 2020، نمونه مشابه دیگری از همین کفش در یک حراجی به فروش رفت. این کفش که بعضی آثار کهنه بودن در آن دیده می شد، پس از دریافت 20 پیشنهاد، با قیمت 9687 دلار به فروش رسید. در گزارش های جدیدتر نیز گفته شده بود که یک آیفون نسل اول آکبند با قیمت رکوردشکن 190 هزار دلار در حراجی فروخته شد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 مرداد 1402 بروزرسانی: 1 مرداد 1402 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2312

به "یک جفت کفش به قیمت یک ماشین، دو و نیم میلیارد تومان به خاطر یک نام!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک جفت کفش به قیمت یک ماشین، دو و نیم میلیارد تومان به خاطر یک نام!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید