هیولای برقی هیوندای همه را غافلگیر کرد

به گزارش مجله جگوار، هیوندای قصد دارد آیانیک 5 N را در 13 جولای در جشنواره سرعت گودوود رونمایی کند و با این حال، بخش استرالیایی این خودروساز مشتاق به نمایش گذاشتن طراحی این خودرو است. در یک ویدیوی کامل و غافلگیرکننده، اولین خودروی N لاین الکتریکی همه چیز را چند روز قبل از اولین نمایش برنامه ریزی شده نشان می دهد.

هیولای برقی هیوندای همه را غافلگیر کرد

به گزارش خبرآنلاین، مشخص نیست که شعبه استرالیا به اشتباه این فیلم را خیلی زود منتشر کرده است یا این یک تصمیم عمدی بوده است. در هر صورت، در اینجا آیانیک N لاین بدون پوشش مخصوص است.

آیانیک 5 ان لاین با رنگ آبی پرفورمنس با عناصر قرمز رنگ آشنا که از خودروهای بنزینی قرض گرفته شده است، تقریباً شبیه نمونه اولیه آماده تولید به نظر می رسد.

این خودرو بر روی رینگ های 21 اینچی دو رنگ با لاستیک های 275/35 ZR21 و کالیپرهای ترمز قرمز با نماد N سوار می شود. این خودروی EV دارای بدنه تهاجمی تر با ورودی های هوای اضافی در سپر جلو و همچنین گلگیرهای عقب دارای خروجی هوا است.

همچنین متوجه اسپویلر سقفی درشت، برف پاک کن عقب و چراغ ترمز سوم ذوزنقه ای می شوید که جایگزین نوار عریض مدل غیر N شده اند. هیوندای آیانیک 5 N لاین به نظر می رسد فاصله کمتری از سطح زمین داشته باشد، که نشان دهنده یک سیستم تعلیق سفت تر با ارتفاع سواری کمتر برای هندلینگ بهتر است.

همچنین یک دیفیوزر عقب با یک چراغ مه شکن یکپارچه در باله مرکزی به همراه دریچه های بومرنگ شکل دارد. تم پیکسل مانند با دیتیل قرمز رنگ به طور محتاطانه در پشت پیاده سازی شده است.

این ویدیو به ما اجازه می دهد تا به داخل کابین که سرعت سنج دیجیتال تا سرعت 300 کیلومتر در ساعت می رسد، خوب نگاه کنیم. یک سیستم اطلاعات-سرگرمی با تم N برخی از ترفندهای این خودرو را نشان می دهد، مانند

N Drift Optimizer، N Pedal و N Race. همچنین یک بخش اختصاصی به نام N Torque Distribution با تنظیمات بایاس عقب وجود دارد؛ زیرا 70 درصد گشتاور موجود به عقب هدایت می شود.

در جای دیگر، فرمان از چهار نقطه (H در کد مورس) برای نشان N استفاده می کند و یک دکمه N را در خود جای می دهد. الگوی پرچم شطرنجی روی پدال ها و رکاب های کناری قابل توجه است.

صندلی های جلویی که بدن را در آغوش می گیرند، دارای تکیه گاه های سر یکپارچه و آرم N هستند و از طریق دو سوراخ برای (احتمالاً) نصب یک مهار مسابقه ای احاطه شده است.

از آنجایی که این ویدیو کاملاً در مورد طراحی است، هیچ جزئیاتی در مورد مشخصات فنی در آن وجود ندارد. با این حال، ما انتظار داریم یک مجموعه دو موتوره و چهار چرخ محرک با قدرت نزدیک به 600 اسب بخار، یک بسته باتری با چگالی بالاتر، همراه با ابزارهایی مانند صداهای تقلبی موتور و گیربکس ارائه شود.

منبع: فرارو
انتشار: 21 تیر 1402 بروزرسانی: 21 تیر 1402 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2309

به "هیولای برقی هیوندای همه را غافلگیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیولای برقی هیوندای همه را غافلگیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید